Tuesday, March 31, 2009

Gouache Twins : Gordon & Weaver :

MORE CLASS PAINTING STUFF OaSDFKjadl dkjflajdlfksjlfdja lskdjfalfdkdf

I wanna sketch more guys T__T c'mon.

anyway. For Illust.Methods class. Due tomorrow is a gouache (first time ever using it so really happy) illustration of characters we made up using our street we grew up on + mothers maiden name. Mine being Weaver Gordon. Yeah no fun. Kinda like that name thing where you get your stripper name. street you grew up on n first pet's name? Pickles Gordon? yeah that's hot. ' hi my name is pickles gordon. I heard you boys had some nice pic....' anyway.

gouache 6x9

Tuesday, March 17, 2009

Fighting Dogs: Painting

'nother painting!!!

yeah all my classes this week have suddenly gone crazy w/ the whole paint thing. sooo along w/ two things I'm working in oils Iahve this one that we did for class- acrylic on wood and then starting something else....also paint...BAH! in calss tomorrow ....we'll see @___@

anyway- we had to pick from a couple themes - flower child (gay), insects (not bad- I had a few cool sketches), scarecrow (bahhh) or best in show (which I chose x.x) andd came up w/ these- :D hope ya like! gotta turn it in tomorrow.

my fav part is the blue.... and rounded corners *sanded them down while watching shy play L4D*

Friday, March 13, 2009


so guess its not just sketchbook after all : (
Paitning started today in Oil painting class @___@ *IHATEOILS*
anyway- week 1 out of 7 (class only once a week)
I like our model. I wanna see if she will sit for me sometime outside of class. paid of course. she's so lanky @___@ I loff it. *hint hint to any lanky scrawny girls or boys out there who wanna be drawn XDDDDD*

anyway this is after an hr of painting. sketch for the picture and then starting toput stuff down.

Thursday, March 12, 2009

Moleskin16// 8pages

Update! and a bloody nose that will stay behind camera XD though I did spray a page in the book w/ it sooooo we'll see how that goes *shifty eyes*
in this book its mostly mixed media junk @.@

1st: double panel w/ freaky deaky animal head thigns + 3 arm bunny: Marker, acrylic pen, n red pencil

2nd : blue pencil drawings of classmates : mostly blue pencil. if not then tis marker or paint pen <3

3rd: Saints series WIP pics : Red beheaded - want to make the flames gold @.@ . Staff beside it? some thing I saw onilne that looked awesome ....so BAM drawn . To right is poor beheaded saint drawing that I'm working on for lithography class. YESHHH. iffy bout adding color or value.

lastly-4th: Other Fav besides the 1st. left is dog bread saint woman? Dont ask me. Crazy people came up w/ it. I just drew it <3. Next to her ....it. Is nother saint concept. one of my favs so far. blue pencil


Monday, March 2, 2009

New Sketchbook! New Blog!

New blog.
Since I'm on my oh god uhhhh this is the 16th- 17th..... we'll call it the 16th finished sketch book I own and friends keep wanting to see stuff in them and I'm lazy- good time to start a blog to post little updates of stuff in them n stuff I guess.

This is the newest / not completed bout 60% done / not named. we'll call it Moleskin16./
Lots of mixed media wtf junk.
upadates to come. :D